თა…

Image

 

მე ერთხელ გითხარი რომ ჩვენ სულ მეგობრები ვიქნებით

რომ გავა წლები და ეს არ შეიცვლება

რომ დღეები იცვლიან ფერებს და ჩვენ გადავსხვაფერდებით

რომ ყველაფერი იქნება უკეთესად

რომ მე შენ სულ მჭირდები

სულ მჭირდება განცდა რომ ჩემს ცხოვერბაში ხარ

რომ წავლენ და მოვლენ ადამიანები მაგრამ შენ

შენს ადგილას იქნები ყოველთვის

ჩვენ ვპროგრესირებთ და შენ ისევ იქ ხარ სადაც დაგტოვე

ანუ ადგილი გაქვს შენი ჩემს ძალიან პატარა ცხოვრებაში

რომ ჩვენი საერთო სკოლის მერხიდან გავიდა ძალინ ბევრი დრო

რომ ჩვენ გავიზარდეთ და გავადამინურდით

………………………………………………

მე შენ გიყურებ აპრილის მზეში

ახლად გამწვანებული ფოთლების ჩრდილი გაქვს სახეზე

და ახლა ეს განცდა ისე მძაფრია როგორც არასდროს….

 

ბარნოვი

დატოვე კომენტარი

Filed under Uncategorized

კომენტარის დატოვება

